Jak prodávat VIP službu vrcholovým pražským manažerům?
„Tohle bude velká výzva!“ řekli jsme si, jakmile z našeho nového klienta vyšlo, kam by se chtěl do roka posunout. Cíl byl nastaven tak akorát, aby byl dosažitelný, ale aby nás od začátku znervozňovalo, kolik toho bude potřeba úspěšně zrealizovat.
Osobní trenér pražských byznysmenů
Jakub Lunga je soukromý trenér pražských manažerů a podnikatelů. V luxusních prostorách soukromého fitka v centru Prahy se soustředí na to, aby z vytížených manažerů dělal lidi ve formě, s více energií a bez bolesti zad a dalších zdravotních problémů spojených s intenzivní prací. S osmi lety praxe a stovkami spokojených klientů za Jakuba mluví výsledky.
Náš cíl od začátku spolupráce byl za co nejlepší cenu získávat relevantní poptávky na vrcholové podnikatele a manažery, kteří budou ochotni zaplatit za nejvyšší kvalitu a komplexnost poskytovaných služeb a prokazatelné výsledky, které Jakub svým klientům doručuje.
Jak na to?
Přistávací stránka
Než jsme se vůbec pustili do samotných reklam, bylo potřeba vytvořit prezentaci Jakubova programu Manažer v kondici, která návštěvníky ZAUJME. Webovou stránku, ze které získají dojem, že mluví právě jim ze srdce. Stránku, ze které zjistí, že program je na míru vhodný přímo pro ně a je to nejlepší nabídka, jakou můžou najít.
Díky Jakubově dlouholeté praxi a skvělých výsledcích a referencích od klientů, byla tato práce výrazně usnadněna. Jakub perfektně zná svoji cílovou skupinu. Ví, jakými trpí problémy, jak probíhá jejich den, co přesně ocení a očekávají od spolupráce. Vyzpovídal jsem Jakuba opravdu podrobně o jeho klientech. Následně jsme přetextovali jeho dosavadní web, aby mluvil méně o programu a více o klientech. Jaké problém jim program vyřeší a v jakých ohledech se jim zlepší život.
Zjednodušili jsme přistávací stránku. Místo dlouhých textů jsme vypíchnuli nejdůležitější body a usnadnili jsme orientaci na stránce.
Přidali jsme na reference. Jakubovi klienti jsou s jeho prací tak spokojení, že neměli problém reference natočit i na video. Vzhledem k tomu, že někteří jeho klienti jsou známé postavy v pražském podnikatelském prostředí, přidali jsme tímto způsobem webu na první pohled výrazně vyšší důvěryhodnost.
A nakonec – přidali jsme zvýhodněnou cenu pro první měsíc spolupráce a 100% garanci vrácení peněz bez jakýchkoliv otázek v případě nespokojenosti. Vytvořili jsme NEODOLATELNOU NABÍDKU. Buď dosáhnete s Jakubem během prvních několika týdnů pokroku a budete se cítit lépe nebo nic neplatíte. Pro každého, kdo to myslí se svoji kondicí vážně, se tato nabídka stala neodmítnutelnou.
Přistávací stránku Manažera v kondici najdete zde: https://jakublunga.cz/manazer-v-kondici/
Prodáváme výsledky, ne službu
Při tvorbě textací samotných reklam jsme vycházeli opět z toho nejdůležitějšího – podrobného poznání zákazníka. Co skutečně zákazník chce? Jaká je jeho opravdová motivace?
Zákazník nechce komplexní program, cvičení, soukromého trenéra nebo změnu životosprávy. Nenabízeli jsme tedy cvičení nebo komplexní program. Všechny naše textace byly zaměřeny na výsledek – Zhubněte a získejte sebevědomí. Zbavte se bolesti zad. Mějte víc energie v práci i v soukromém životě.
Testování a testování
Nastal čas spustit první reklamy a… začali se hlásit první klienti. Už od úplného začátku naší spolupráce jsme se dostali do zelených čísel! Toto není standardní výsledek a obvykle trvá nějaký čas a několik pokusů objevit, co opravdu funguje. Zde se nám sešla skvělá znalost cílového publika, kvalitní reference, efektivní spolupráce mezi Jakubem a mnou, a (dovolím si říct) dobrá marketingová práce.
Ale i když jsme získávali klienty, dělali jsme dále hromadu testování. Díky němu jsme zjistili například že nám v tomto případě bannery vytvořené umělou inteligencí fungují hůře než skutečné fotky, na jak velký okruh kolem centra Prahy můžeme cílit nebo který typ bannerů nám přináší nejlepší výsledky.
Díky tomuto testování jsme objevili uličky, které víme, že nám nefungují. Ale hlavně jsme postupně vytvořili kampaně, které nyní spouštíme s novými kreativami, když potřebujeme nabrat nové klienty do programu. Přidali jsme k nim remarketing a stále nám skvěle fungují.
Máme příliš mnoho klientů
Po dobu naší spolupráce Jakub otevíral stále nové a nové termíny pro další klienty, až jsme se dostali do bodu, kdy už nebylo možné, aby se o všechny staral sám. Potřeboval najmout dalšího schopného trenéra, který by se o nové klienty staral. Vzhledem k nejvyšší úrovni poskytovaných služeb si Jakub potřeboval vybírat ze skutečně co nejlepších kandidátů. Udělali jsme tedy další kampaň na Facebook. A tentokrát jsme nesbírali klienty ale soukromé trenéry, kteří měli zájem trénovat klienty na úrovni v prestižním fitness centru.
Opět jsme se snažili o co nejlákavější kreativy a textace, které se soustředily na to, jaký přínos bude mít nová práce na život našich zájemců. Snažili jsme se co nejpřesněji promluvit k jejich motivacím a touhám. Vytvořit neodolatelnou nabídku pro fitness trenéra, který je zapálený do své práce a chce se posunout o úroveň výše.
Výsledky byly nad naše očekávání – 18 Kč za kontakt na jednoho zájemce! Po třech dnech a 73 uchazečích jsme kampaň zastavili a Jakub měl problém vybrat si jediného nového spolupracovníka ze záplavy zkušených pražských trenérů.
Třešnička na dortu – VIP Program
Naší nejvyšší metou dosavadní spolupráce se stal VIP Program. Soukromý program přesně na míru s kompletním servisem v soukromí a komfortu privátního fitka v centru Prahy. Pokud chcete co prokazatelné výsledky v co nejkratším čase, věřím, že tento Jakubův program je to nejlepší, co můžete zvolit. Vzhledem k rozsahu celého programu, špičkové úrovni v každém ohledu a tvorbě na míru, stojí tento program desítky tisíc měsíčně. Stáli jsme před největší výzvou naší spolupráce. Jak prodávat službu s touto cenovkou lidem, kteří o nás ještě neslyšeli.
On-line marketing je o testování. Vytvořili jsme přistávací stránku speciálně pro tento program a nesčetněkrát ji upravovali. Zkoušeli jsme e-bookový magnet. Vylepšovali a rozšiřovali jsme následnou mailovou sekvenci. A stále nic.
Zlomem bylo zaměření se na opravdovou upřímnou motivaci klientů. Po radě Honzy Nedvěda jsme přiostřili s textacemi. Místo “korektních” frází jsme začali používat lehce kontroverzní textace typu “získejte tělo chlapa, po kterém touží každá žena”, “budou se za Vámi otáčet nejen kvůli Vašim penězům”, “budete se ve Vašem těle cítit jako v novém Porsche”.
Dále jsme zvolili přímočarost a jednoduchost. Přestali jsme využívat e-mailový magnet a sekvenci. Zájemce jsme posílali rovnou na web s programem. Zjednodušili jsme vstupní formulář a přidali automatické rezervování schůzek přes web. Reference jsme umístili výše na stránky. Vytvořili jsme nové kreativy pro reklamu a testovali. Až všechno zapadlo dohromady. A na program za desítky tisíc jsme začali sbírat poptávky za několik stovek a podepisovat nové VIP klienty.
Přistávací stranku VIP programu najdete zde: https://vip.jakublunga.cz/
Shrnutí
Za 8 měsíců naší spolupráce jsme zvládli vytvořit velký kus práce a dosáhnout skvělých čísel. Za největší strůjce našich výsledků považuji:
- Podrobné poznání cílové skupiny a textace jim na přímo míru, které se zaměřují na jejich motivaci a tužby
- Testování velkého množství reklamních kreativ
- Důraz na reference. Nejen textové ale i video.
- Výborná spolupráce s Jakubem, který se angažoval v celém procesu a dále skvěle pracoval se získanými poptávkami
Nyní již máme další cíle a jsou ještě o úroveň vyšší než naše původní. A já se opravdu těším na to, kam až zvládneme posunout Jakubovo podnikání. Věřím, že ani u současných cílů nezůstaneme dlouho.
Jak by se líbilo Vám mít více nových klientů než zvládnete obsloužit a plnit velké cíle s předstihem měsíců?
Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme splnit i Vaše ambiciózní cíle.