Jaké 4 nejčastější chyby dělají realitní makléři na internetu, neděláte je náhodou i Vy?
1. Stránka, která vypadá jako encyklopedická znalost – prodej nemovitostí
Zákazník, ale řeší konkrétní problém. Pravděpodobně chce svou nemovitost prodat.
2. Příliš mnoho rozptýlení
Pravý sloupec nebo menu s dalšími odkazy, které akorát zbytečně odvedou pozornost.
3. Stránka nabízí primárně nemovitosti na prodej
Hlavní cíl by měl být získat kontakt na potenciálního zákazníka.
4. Na stránce není jasně definovaná výzva k akci
Návštěvník se tak může snadno ztratit a neprovede Vámi požadovanou akci.
3 rady pro realitní makléře
- 1. Nekonkurujte S-realitám
Zákazník na vaše stránky nejspíše nejde hledat nemovitost ke koupi. Přišel k Vám řešit svůj problém, který zjevně nevyřeší na S-realitách. Od toho ten váš web je, aby prodal jeho nemovitost. Potřebuje totiž zjistit, jestli dokážete prodat přesně jeho typ nemovitosti. - 2. Najděte si niku a specializujte reklamu
Když budete prodávat všem, nakonec neprodáte nikomu.
Co je to nika? Váš konkrétní typ zákazníka, kterému budete tvořit sdělení (reklamu) na míru. Když si totiž zvolíte svou specializaci na jasnou část trhu, bude se Vám snadněji prodávat.Pojďme se na to podívat blíže na dvou příkladech:
A) „Prodáme Vám výhodně jakoukoliv nemovitost!“
B) „Vím přesně, jak prodat podkrovní byty v centru Prahy za nejvyšší cenu. Specializuji se na to totiž 20 let!“
Odpovězte si sami, na kterou reklamu byste s větší pravděpodobností kliknuli a následně poslali poptávku, kdybyste zrovna chtěli prodat podkrovní byt v Praze? - 3. Udělejte si konverzní trychtýř
Jak udělat z „vetřelce“ platícího zákazníka?
Trychtýř je sekvence kroků, kterými provedete naprosto neznámého uživatele, až z něj vytvoříte platícího zákazníka. Vypadají takto:
FB reklama -> Přistávací stránka -> E-mailová sekvence -> Prodejní stránka
Tento postup je velmi dobře aplikovatelný i na Váš obor. Ostatní realitní makléři jej zatím v ČR téměř neznají, což může být Vaše konkurenční výhoda. Pojďme se na to nyní společně podívat podrobněji.
1. Reklama
Natextovaná na míru přímo Vaší nice. Musíte si vybojovat pozornost např. šokujícím obrázkem nebo prohlášením.
Můžete zvolit dlouhý text, kde Vašeho zákazníka uvedete do dané problematiky a následně nabídnete řešení. Když budete mluvit přímo k němu, tak nejenže si udržíte pozornost, ale navíc získáte více času na přesvědčení a můžete vzbudit větší důvěru. Ve finále si Vaši reklamu velmi rád přečte.
Na závěr nezapomeňte použít výzvu k akci, abyste zákazníka dostali na svůj web.
Vyzkoušejte různé kombinace. Různé obrázky, texty i zacílená publika.
2. Přistávací stránka
Stačí jednoduchá stránka, klíčové je sdělení. Žádné zbytečné menu a postranní lišty. Vašim cílem by mělo být získat od návštěvníka požadovanou akci. Např. získat e-mail.
3. E-mailová sekvence
Jakmile získáte kontakt na Vašeho zákazníka, už dále nemusíte platit další peníze za reklamu. Můžete využít automatizované sekvence, abyste jej takzvaně „ohřáli“, získali si jeho pozornost a důvěru. Nesnažte se proto hned v prvních emailech prodávat a vehementně nabízet své služby. Začněte tak, že poskytnete přidanou hodnotu. Materiály zdarma, atp.
4. Prodejní stránka
Opět postačí velmi jednoduchý design. Hodnotu totiž poskytnete v textu a obsahu. Pokud již máte něco za sebou a získali jste od svých zákazníků recenze, určitě je sem umístěte! Ukažte, že jiní lidé, kteří si Vaši službu již objednali, s ní byli velmi spokojení.
Remarketing (Tiskárna na peníze)
Ne každý, kdo Vám dá svůj email, následně bude emaily i číst. Představte si, že máte 30% míru otevření Vašich emailů, tzn., že 70% lidí se do nich už jednoduše nepodívá a právě v ten moment nastupuje remarketing.
Znovu zaměřte reklamu na lidi, kteří Vám již dali kontakt, ale nepokračují v interakci. Spoustu z nich opět dokážete oslovit a následně získat i požadovaný výsledek. Rozhodně tedy na remarketing neopomíjejte. 🙂
Reklamu můžete vést na jinou stránku, kde můžete Vašim potenciálním zákazníkům nastínit, jak by taková spolupráce s Vámi mohla probíhat. Pokud máte, přidejte video-reference a umístěte sem i poptávkový formulář.
Co je potřeba znát pro správnou propagaci?
- Základy marketingu – Jak vůbec přemýšlet nad Vaší reklamní kampaní, nabídkou a reklamou?
- Analytika – Jak kampaně správně vyhodnocovat?
- Psaní textů – Protože když nebude reklama dobře otextovaná, nebude ideálně vydělávat peníze.
- Emailový marketing – Jak zdarma vrátit uživatele na web?
- Facebook – Od A do Z jak udělat a spustit výdělečné reklamy za 1 hodinu?
Je to mnohem jednodušší, než si myslíte.
A pokud byste se chtěli i Vy naučit, jak toto ovládnout. INIZIO Akademie je tu i pro Vás!
To vlastně ani není vše, naučíte se toho mnohem víc.
- Kurz PPC reklamy – Jak si nastavit reklamy v Google Ads.
- Kurz reklamy na YouTube – Nejziskovější reklamy v Google síti s malou konkurencí.
- Kurz SEO – Jak upravit web, aby byl vidět ve vyhledávačích i bez placené reklamy?
- Kurz tvorby konverzních stránek – Jak si připravit „přistávací stránky“ pro Vaši kampaň?
- Kurz neplacené Facebook propagace – Jak propagovat, i když na to nemáte peníze?
- Přístup do Otázek a Odpovědí – Živé konzultace s týmem specialistů
- Členství v naší soukromé FB skupině
K dnešnímu dni máme přes 1500 studentů. Z oboru realitních makléřů ale pouze pár desítek.
Pokud se chcete naučit, jak dělat ziskový internetový marketing, podívejte se nyní sami co je INIZIO Akademie a co Vám může přinést.