INIZIO blog

Ziskový marketing pro realitní kanceláře a makléře

Jaké 4 nejčastější chyby dělají realitní makléři na internetu, neděláte je náhodou i Vy?

1. Stránka, která vypadá jako encyklopedická znalost – prodej nemovitostí
Zákazník, ale řeší konkrétní problém. Pravděpodobně chce svou nemovitost prodat.

2. Příliš mnoho rozptýlení
Pravý sloupec nebo menu s dalšími odkazy, které akorát zbytečně odvedou pozornost.

3. Stránka nabízí primárně nemovitosti na prodej
Hlavní cíl by měl být získat kontakt na potenciálního zákazníka.

4. Na stránce není jasně definovaná výzva k akci
Návštěvník se tak může snadno ztratit a neprovede Vámi požadovanou akci.

3 rady pro realitní makléře

Tento postup je velmi dobře aplikovatelný i na Váš obor. Ostatní realitní makléři jej zatím v ČR téměř neznají, což může být Vaše konkurenční výhoda. Pojďme se na to nyní společně podívat podrobněji.

1. Reklama
Natextovaná na míru přímo Vaší nice. Musíte si vybojovat pozornost např. šokujícím obrázkem nebo prohlášením.
Můžete zvolit dlouhý text, kde Vašeho zákazníka uvedete do dané problematiky a následně nabídnete řešení. Když budete mluvit přímo k němu, tak nejenže si udržíte pozornost, ale navíc získáte více času na přesvědčení a můžete vzbudit větší důvěru. Ve finále si Vaši reklamu velmi rád přečte.
Na závěr nezapomeňte použít výzvu k akci, abyste zákazníka dostali na svůj web.
Vyzkoušejte různé kombinace. Různé obrázky, texty i zacílená publika.

2. Přistávací stránka
Stačí jednoduchá stránka, klíčové je sdělení. Žádné zbytečné menu a postranní lišty. Vašim cílem by mělo být získat od návštěvníka požadovanou akci. Např. získat e-mail.

3. E-mailová sekvence
Jakmile získáte kontakt na Vašeho zákazníka, už dále nemusíte platit další peníze za reklamu. Můžete využít automatizované sekvence, abyste jej takzvaně „ohřáli“, získali si jeho pozornost a důvěru. Nesnažte se proto hned v prvních emailech prodávat a vehementně nabízet své služby. Začněte tak, že poskytnete přidanou hodnotu. Materiály zdarma, atp.

4. Prodejní stránka
Opět postačí velmi jednoduchý design. Hodnotu totiž poskytnete v textu a obsahu. Pokud již máte něco za sebou a získali jste od svých zákazníků recenze, určitě je sem umístěte! Ukažte, že jiní lidé, kteří si Vaši službu již objednali, s ní byli velmi spokojení.

Remarketing (Tiskárna na peníze)
Ne každý, kdo Vám dá svůj email, následně bude emaily i číst. Představte si, že máte 30% míru otevření Vašich emailů, tzn., že 70% lidí se do nich už jednoduše nepodívá a právě v ten moment nastupuje remarketing.
Znovu zaměřte reklamu na lidi, kteří Vám již dali kontakt, ale nepokračují v interakci. Spoustu z nich opět dokážete oslovit a následně získat i požadovaný výsledek. Rozhodně tedy na remarketing neopomíjejte. 🙂
Reklamu můžete vést na jinou stránku, kde můžete Vašim potenciálním zákazníkům nastínit, jak by taková spolupráce s Vámi mohla probíhat. Pokud máte, přidejte video-reference a umístěte sem i poptávkový formulář.

Co je potřeba znát pro správnou propagaci?

Je to mnohem jednodušší, než si myslíte.
A pokud byste se chtěli i Vy naučit, jak toto ovládnout. INIZIO Akademie je tu i pro Vás!

To vlastně ani není vše, naučíte se toho mnohem víc.

K dnešnímu dni máme přes 1500 studentů. Z oboru realitních makléřů ale pouze pár desítek.
Pokud se chcete naučit, jak dělat ziskový internetový marketing, podívejte se nyní sami co je INIZIO Akademie a co Vám může přinést.