Nejste Alza.cz, musíte bojovat o důvěru zákazníka
Zkuste se na váš e-shop podívat očima zákazníka, který nezná váš brand. S největší pravděpodobností je návštěvník na vašem e-shopu poprvé v životě, vaši značku nezná a vy musíte udělat vše pro to, abyste působili důvěryhodně a návštěvník se nebál nakoupit. Nesoustřeďte se na homepage, není to nejdůležitější stránka webu. Více než 95% návštěvníků nepřichází na homepage. Díky placeným kampaním a optimalizaci pro vyhledávače návštěvníci přichází přímo na stránku produktu nebo kategorie.
Co můžete udělat pro zlepšení důvěryhodnosti vašeho e-shopu?
- Používejte fotky na skutečných lidech
- Propojte s instagramovými příspěvky, na kterých je váš produkt
- Pochlubte se certifikáty. Máte certifikát Heuréka ověřeno zákazníky, dejte si ho na e-shop.
- Doplňte produktovou stránku o recenze od vašich zákazníků
- Buďte kreativní a udělejte vše, pro zlepšení důvěryhodnosti vašeho e-shopu nejen na homepage, ale hlavně na stránce produktu.