INIZIO blog

Jak zlepšit konverzní poměr vašeho e-shopu (video)

Nejste Alza.cz, musíte bojovat o důvěru zákazníka

Zkuste se na váš e-shop podívat očima zákazníka, který nezná váš brand. S největší pravděpodobností je návštěvník na vašem e-shopu poprvé v životě, vaši značku nezná a vy musíte udělat vše pro to, abyste působili důvěryhodně a návštěvník se nebál nakoupit. Nesoustřeďte se na homepage, není to nejdůležitější stránka webu. Více než 95% návštěvníků nepřichází na homepage. Díky placeným kampaním a optimalizaci pro vyhledávače návštěvníci přichází přímo na stránku produktu nebo kategorie.

Co můžete udělat pro zlepšení důvěryhodnosti vašeho e-shopu?

  1. Používejte fotky na skutečných lidech
  2. Propojte s instagramovými příspěvky, na kterých je váš produkt
  3. Pochlubte se certifikáty. Máte certifikát Heuréka ověřeno zákazníky, dejte si ho na e-shop.
  4. Doplňte produktovou stránku o recenze od vašich zákazníků
  5. Buďte kreativní a udělejte vše, pro zlepšení důvěryhodnosti vašeho e-shopu nejen na homepage, ale hlavně na stránce produktu.

Chcete pomoci s online marketingem? Kontaktujte nás!