Rád bych Vám představil pana doktora Kopeckého. A nejen jeho, ale i jeho moudrost ohledně internetového marketingu.
A pan doktor ví jednu, věc, kterou byste měli vědět i Vy. A netýká se jen marketingu. Týká se i zubařů.
Abyste byli schopní poznat, který zubař je dobrý, měli byste alespoň trochu být schopní porozumět stomatologii. Bez toho těžko uděláte správné rozhodnutí. Ať už je to souhlas se zákrokem, volba správného zubaře, rozhodnutí ohledně léčebného postupu.
Trh zubařů, stejně jako trh marketérů oplývá vysokou poptávkou. V prostředí s vysokou poptávkou prosperují i průměrní.
Pan doktor není průměrný zubař. Je špičkový. Pan doktor také ví, že pokud se má správně rozhodnout ohledně svého marketingu, musí mu porozumět lépe, než jeho konkurence. Ať už jej bude realizovat sám nebo si na to někoho najme.
Ale těžko si dokážete najmout správně, když oboru sám ani trochu nerozumíte. S nejvyšší pravděpodobností si správně nenajmete. Ani zubaře. Ani marketéra.
Pokud chcete porozumět marketingu jako pan doktor Kopecký, vyhrňte si dnes konečně rukávy a pusťte se do práce.
Jak říkal (zhruba) T. A. Edison: „Příležitost často lidem unikne, protože je oblečená v montérkách a smrdí jako práce.“
Zde je odkaz na Vaši smradlavou práci. Kurz, který Vás protáhne marketingem, tak jako protáhl pana doktora.
Když na to má čas zubař, kde je teď vaše výmluva?