INIZIO blog

Jak zvýšit konverzní poměr webových stránek?

Máte nastavenou reklamu na Váš web, ale nemáte tolik konverzí, kolik byste chtěli? Vyzkoušejte následující tip a získejte, tak lepší výsledky z Vašich reklam.

Nejprve si připomene, co je to konverzní poměr. Je to % uživatelů, kteří přicházejí na Vaše webové stránky a plní požadovaný cíl, např. odeslání poptávky nebo zaplacení nákupního košíku. Požadovanou konverzi si definujete Vy samy.

Bohužel většina webů má konverzní poměry zbytečně malé a většinou je to kvůli jedné chybě. A my Vám nyní řekneme v čem tato chyba spočívá. Zkuste si představit webové stránky jako trychtýř, do kterého ze shora „lijete“ návštěvnost, která přichází z různých zdrojů, např. Facebook, Google apod.  a vespod „vypadnou“ konverze. Konverzní poměr dobrého webu může být kolem 30% – 40%. Ideální stránky by tedy měly vypadat jako trychtýř, nicméně na většině webů se stránky chovají jako cedník. U cedníku také „lijeme“ nahoru návštěvnost a vespod nám „vypadne“ konverzní poměr, který je, ale velmi nízký, např. kolem 5%. To je způsobeno tím, že většina zákazníků „proteče“ nějakou z děr v tomto cedníku. Díry v cedníku představují např. sekce “ O nás“ nebo „Historie firmy“.

Pracně získanou návštěvnost byste tedy neměli směřovat na Váš standardní web, kde máte rozsáhlé menu s více možnostmi, na které může uživatel kliknout, neboť se uživatel může ztratit z cesty za požadovanou konverzí. Doporučujeme trychtýř optimalizovat tak, aby skutečně žádná dírka nebyla, kromě té, která je pro Vás nejdůležitější, a to je např. odeslání poptávky či předání kontaktních údajů. Hodně štěstí při zvyšování konverzního poměru!

Pokud se zajímáte o online marketing a chcete se o něm dozvědět ještě něco více přihlašte se do naší INIZIO Akademie: https://inizio-academy.teachable.com/

SLEVOVÝ KUPÓN: YT20INIZIO

Chcete pomoci s online marketingem? Kontaktujte nás!