NEŽ ZAČNETE LÁKAT NOVÉ NÁVŠTĚVNÍKY, ZÍSKEJTE NEJDŘÍV MAXIMUM Z TĚCH STÁVAJÍCÍCH
Investuje nemalé částky do placených kanálů, ale výkonnost vašich stránek se nemění?
Co kdybyste přestali vyhazovat peníze za nové návštěvníky a začali své aktivity soustředit na drobné změny, díky kterým získáte od svých stávajících klientů více poptávek.
Že se vám tento přístup líbí? Právě od toho je tu optimalizace obchodní výkonnosti webu.
Abychom zjistili, v jaké části Vašich stránek je „zakopaný pes“, musíme provést pár uživatelských testů.
Na základě dat získaných z provedených testů připravíme několik hypotéz a společně s Vámi určíme, jaké změny otestujeme,
Připravíme návrhy nového obsahu, navrhneme wireframy, upravíme texty, vytvoříme grafiku.
Pokud jste tak ještě neučinili před naší spoluprací, nastavíme analytické nástroje, abychom mohli sledovat plnění cílů a vyhodnotit, zda změny přináší zisk.
Spustíme připravené testy a průběžně kontrolujeme výkonnosti jednotlivých variant.
Jakmile nasbíráme dostatečné množství dat, nasadíme vítěznou variantu, která vám bude vydělávat více peněz a začneme pracovat na dalších zlepšeních.
Pojďme se pustit do zlepšení obchodní výkonnosti Vašeho webu!
šéf marketingu Inizio